Advertisement

שלומית מלכה ויהודה לוי חתונה : רכילות עוד בתרבות רכילות Nrg מזל טוב יהודה לוי / מאיה וורטהיימר (בתו של הטייקון איתן ורטהיימר) שרק לפני כמה ימים התחתנה בעצמה עם סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הדוגמנית.

שלומית מלכה ויהודה לוי חתונה : רכילות עו×" ×'תר×'ות רכילות Nrg מזל טו×' ×™×"ו×"×" לוי / מאיה וורטהיימר (בתו של הטייקון איתן ורטהיימר) שרק לפני כמה ימים התחתנה בעצמה עם סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הדוגמנית.. שלומית מלכה באירוע השקת הבושם של רוברטו קוואלי. הכל קרה אמש (ג'), כשבית האופנה רוברטו קוואלי השיק באופן חגיגי בארץ הקודש את הבושם roberto cavalli florence. שלומית מלכה ויהודה לוי שכרו פנטהאוז בת א ב 26 אלף שקל בחודש. לוי שכזכור החלים לאחרונה ממחלת הקורונה וחזר בפול טיים ג'וב לצילומי הסדרה. השמלה הראשונה של ורטהיימר נראתה קלילה ולא מתאמצת, במראה אצילי עם כתפיים חשופות.

לוי ומלכה, הנחשבים לידוענים ומפורסמים בקרב הציבור הכללי, יינשאו בערב ראש חודש סיון הקרוב, בחוות 'מעיין הנעורים' בדרום הארץ. שלומית מלכה טסה לקמפיין בחול. הדוגמנית היפה שתהפוך בסוף השבוע הקרוב לגברת יהודה לוי לא מתרגשת מהאירוע ומעדיפה לבלות את ימיה האחרונים בתור רווקה עם הבסטיז והכלבים בחוף הים. שלומית מלכה משיקה את הבושם של רוברטו קוואלי בישראל (צילום: זה קרה יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו.

שלומית מלכ×
שלומית מלכ×" ×—×"שות רכילויות וע×"כונים על שלומית מלכ×" Tmi from images.maariv.co.il
יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו. שלומית מלכה ויהודה לוי הם ללא ספק הזוג הכי יפה והכי מדובר בביצה. בין האורחים בלבן היו משה פרץ, אביבית בר זוהר, גיא זוארץ יחד עם אישתו יעל בר זוהר, שלומית מלכה ויהודה לוי ועוד רבים. סלבס הייתה חייבת לבדוק עם השניים למתי לקבוע תור לספר. מה יהודה לוי ומנחת האח הגדול עשו בלב בני ברק חדשות היום. שותפות למסע רוחני, שלומית מלכה ודר זוזובסקי | צילום: סיון חומה לחוצת חתונה, עם יהודה לוי בתפקיד החבר. אז מה עשו הפאוור קאפל בשעות היום בעיר הקדושה עם רב הסלבס והאם הם חוזרים בתשובה?

שבועיים אחרי שיהודה לוי חגג רווקות עם חברים באמסטרדם, שלומית מלכה חוגגת מסיבת רווקות עם החברות הכי טובות בסוף שבוע מפנק בצימר מהמם בשבי ציון.

התערוכה תוצג החל מהיום לאורך כל חודש נובמבר בקניון איילון, שם יוצגו החולצות שעיצבו הסלבס במטרה לעורר מודעות לנושא ההימנעות מדיבורים והפצת לשון הרע. # שלומית מלכה # יהודה לוי # חתונה # hot # בידור # ישראלי # חדשות הבידור. הבסטיז הלוהטות בביצה בשיחה אינטימית. שלומית מלכה מתכננת להרחיב את המשפחה, דר זוזובסקי מספרת איך זה להיות רווקה. כי עדיף להושיב אותם בסוכה למשך שבוע, מאשר לתת להם להמשיך להסתובב בקורקינטים ולסכן חיי אדם. שבועיים אחרי שיהודה לוי חגג רווקות עם חברים באמסטרדם, שלומית מלכה חוגגת מסיבת רווקות עם החברות הכי טובות בסוף שבוע מפנק בצימר מהמם בשבי ציון. כמו כן, שלומית בונה סוכה. אולי האקסית דנה פרידר וארוסה, דין שטרן, יארגנו ביחד עם המתארסים הטריים חתונה משותפת ויחסכו עלויות? שותפות למסע רוחני, שלומית מלכה ודר זוזובסקי | צילום: אחרי ששהתה כחודש בניו יורק בעקבות הפרידה מיהודה לוי, הדוגמנית שלומית מלכה הגיעה לישראל לצורך צילומי קמפיין, וסיפרה מה בין היתר גרם לפרידה שלה ושל יהודה: שלומית מלכה משיקה את הבושם של רוברטו קוואלי בישראל (צילום: מלכה (23) היא אשתו של השחקן יהודה לוי, לו נישאה בחודש מאי השנה. הבעל יהודה לוי יריע ביציע, לצד מרינה מקסימיליאן בלומין, מאיה ורטהיימר, שביט ויזל, מייקל לואיס ונעם פרוסט.

הדוגמנית שלומית מלכה סיפרה כי ברצונה להיאבק דרך הפרויקט בתופעת השיימינג והפצת השמועות ברשתות החברתיות שגורמים ללשון הרע ולהוצאת שם רע ולפגיעה אישית. מה יהודה לוי ומנחת האח הגדול עשו בלב בני ברק חדשות היום. כמובן שאנחנו מדברים על הדוגמנית המצליחה שלומית מלכה והשחקן החתיך יהודה לוי. כי עדיף להושיב אותם בסוכה למשך שבוע, מאשר לתת להם להמשיך להסתובב בקורקינטים ולסכן חיי אדם. מאיה וורטהיימר (בתו של הטייקון איתן ורטהיימר) שרק לפני כמה ימים התחתנה בעצמה עם סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הדוגמנית.

שלומית מלכ×
שלומית מלכ×" מ×'קשת את עזרת ×"צי×'ור וואל×" סל×'ס from img.wcdn.co.il
שלומית מלכה משיקה את הבושם של רוברטו קוואלי בישראל (צילום: # שלומית מלכה # יהודה לוי # חתונה # hot # בידור # ישראלי # חדשות הבידור. הבסטיז הלוהטות בביצה בשיחה אינטימית. אחרי ששהתה כחודש בניו יורק בעקבות הפרידה מיהודה לוי, הדוגמנית שלומית מלכה הגיעה לישראל לצורך צילומי קמפיין, וסיפרה מה בין היתר גרם לפרידה שלה ושל יהודה: יעל מצידה לא האמינה והייתה בהתרגשות. אולי האקסית דנה פרידר וארוסה, דין שטרן, יארגנו ביחד עם המתארסים הטריים חתונה משותפת ויחסכו עלויות? שבועיים אחרי שיהודה לוי חגג רווקות עם חברים באמסטרדם, שלומית מלכה חוגגת מסיבת רווקות עם החברות הכי טובות בסוף שבוע מפנק בצימר מהמם בשבי ציון. שלומית מלכה על סט הצילומים של קסטרו הום.

כי עדיף להושיב אותם בסוכה למשך שבוע, מאשר לתת להם להמשיך להסתובב בקורקינטים ולסכן חיי אדם.

הדוגמנית שלומית מלכה סיפרה כי ברצונה להיאבק דרך הפרויקט בתופעת השיימינג והפצת השמועות ברשתות החברתיות שגורמים ללשון הרע ולהוצאת שם רע ולפגיעה אישית. זה מדהים שיש בינינו כזאת הרמוניה וגם שאנל מאוד התלהבו, איכשהו זה הגיע אליהם דרך הרשתות החברתיות. מלכה (23) היא אשתו של השחקן יהודה לוי, לו נישאה בחודש מאי השנה. שלומית מלכה ויהודה לוי (צילומסך: זה קרה יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו. שלומית מלכה מתכננת להרחיב את המשפחה, דר זוזובסקי מספרת איך זה להיות רווקה. סיון חומה לחוצת חתונה, עם יהודה לוי בתפקיד החבר. תודו שזה נראה כמו תמונה מקטלוג. הבעל יהודה לוי יריע ביציע, לצד מרינה מקסימיליאן בלומין, מאיה ורטהיימר, שביט ויזל, מייקל לואיס ונעם פרוסט. הנה כמה דברים ששלומית מלכה, דוגמנית ישראלית שמלהיבה בשנים רכלו על ההשקה האקסקלוסיבית של שלומית מלכה בפייסבוק. אולי האקסית דנה פרידר וארוסה, דין שטרן, יארגנו ביחד עם המתארסים הטריים חתונה משותפת ויחסכו עלויות? שלומית מלכה באירוע השקת הבושם של רוברטו קוואלי. אמרנו סלבז, לא קרובי משפחה של סלבז, נכון?

מאיה וורטהיימר (בתו של הטייקון איתן ורטהיימר) שרק לפני כמה ימים התחתנה בעצמה עם סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הדוגמנית. שלומית מלכה ויהודה לוי רצו שהיא תופיע בחתונה שלהם, אבל כבר היתה לה הופעה שנסגרה באירוע אחר באותו יום. הבעל יהודה לוי יריע ביציע, לצד מרינה מקסימיליאן בלומין, מאיה ורטהיימר, שביט ויזל, מייקל לואיס ונעם פרוסט. אחרי ששהתה כחודש בניו יורק בעקבות הפרידה מיהודה לוי, הדוגמנית שלומית מלכה הגיעה לישראל לצורך צילומי קמפיין, וסיפרה מה בין היתר גרם לפרידה שלה ושל יהודה: התערוכה תוצג החל מהיום לאורך כל חודש נובמבר בקניון איילון, שם יוצגו החולצות שעיצבו הסלבס במטרה לעורר מודעות לנושא ההימנעות מדיבורים והפצת לשון הרע.

×–×
×–×" × ×'מר ×™×"ו×"×" לוי ושלומית מלכ×" נפר×"ו from img.mako.co.il
יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו. מי שהכרנו לפני שבע שנים זה לא מי שאנחנו היום. השמלה הראשונה של ורטהיימר נראתה קלילה ולא מתאמצת, במראה אצילי עם כתפיים חשופות. הגיעו לחגוג ולהעלות תמונות לאינסטוש: לתפוס את שלומית מלכה ויהודה לוי, אחד הזוגות היותר נעלמים בתעשייה ביחד זה כבר הישג למדורי הבידור, אבל לתפוס אותם יחד בכותל המערבי זה כבר חריג לכל הדעות. הנה כמה דברים ששלומית מלכה, דוגמנית ישראלית שמלהיבה בשנים רכלו על ההשקה האקסקלוסיבית של שלומית מלכה בפייסבוק. לאחר מכן הוצע לה להופיע במסיבת החינה שלהם בבית המשפחה של שלומית, אולם גם להצעה זאת סירבה מכיוון שהיא אינה מופיעה בבתים פרטיים מתוך עקרון. מאיה וורטהיימר (בתו של הטייקון איתן ורטהיימר) שרק לפני כמה ימים התחתנה בעצמה עם סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הדוגמנית.

יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו.

שבועיים אחרי שיהודה לוי חגג רווקות עם חברים באמסטרדם, שלומית מלכה חוגגת מסיבת רווקות עם החברות הכי טובות בסוף שבוע מפנק בצימר מהמם בשבי ציון. שלומית מלכה ויהודה לוי (צילומסך: יהודה לוי ושלומית מלכה התחתנו. לוי ומלכה, הנחשבים לידוענים ומפורסמים בקרב הציבור הכללי, יינשאו בערב ראש חודש סיון הקרוב, בחוות 'מעיין הנעורים' בדרום הארץ. אז נכון שמלכה סיפרה בסוף השבוע בראיון ל'הביצה', שהחתונה שלה ושל יהודה בדרך, אבל וואלה! סיון חומה לחוצת חתונה, עם יהודה לוי בתפקיד החבר. אולי האקסית דנה פרידר וארוסה, דין שטרן, יארגנו ביחד עם המתארסים הטריים חתונה משותפת ויחסכו עלויות? כמובן שאנחנו מדברים על הדוגמנית המצליחה שלומית מלכה והשחקן החתיך יהודה לוי. כששלומית מלכה ויהודה לוי פגשו את האקסית tmi. הדוגמנית היפה שתהפוך בסוף השבוע הקרוב לגברת יהודה לוי לא מתרגשת מהאירוע ומעדיפה לבלות את ימיה האחרונים בתור רווקה עם הבסטיז והכלבים בחוף הים. כי עדיף להושיב אותם בסוכה למשך שבוע, מאשר לתת להם להמשיך להסתובב בקורקינטים ולסכן חיי אדם. אז מה עשו הפאוור קאפל בשעות היום בעיר הקדושה עם רב הסלבס והאם הם חוזרים בתשובה? שלומית מלכה באירוע השקת הבושם של רוברטו קוואלי.

החתונה של שלומית מלכה ויהודה לוי שלומית מלכה. אולי האקסית דנה פרידר וארוסה, דין שטרן, יארגנו ביחד עם המתארסים הטריים חתונה משותפת ויחסכו עלויות?

Posting Komentar

0 Komentar